czwartek, 9 czerwca 2016

Vilnius

Cześć!
Właśnie wróciłam ze stolicy Litwy - Wilna. Na wstępie chcę Wam powiedzieć, że wyobrażałam sobie Litwę jako ładne, nowoczesne państwo europejskie. Niestety rzeczywistość jest inna. Panuje tam straszna bieda, w dużych miastach nie spotkamy takich domów jakie są u nas na wsi. Po prostu stoją tam jakieś szałasy i stodoły. To bardzo mnie poruszyło, że niektórzy ludzie do tej pory żyją w takich strasznych warunkach. Miałam nadzieję, że stolica Litwy będzie inna - myliłam się. Nowoczesne, zadbane budynki można policzyć na palcach jednej ręki. Za to starówka Wilna jest przepiękna. Brak mi słów, żeby opisać te niesamowite, niezwykle urokliwe uliczki, kościoły i muzea. Z resztą za chwilkę zobaczycie jaka starówka jest cudowna i urokliwa. Wiadomo, że zdjęcia nie oddają tego, jak jest na żywo ale też mają w sobie ten urok. Osobiście zakochałam się w Wileńskiej starówce, jest ogromna. Byłam też w Druskiennikach, piękne miasto, bardzo estetyczne i czyste. Jednak tam również nie brakuje opustoszałych domów. Jeśli macie okazję to koniecznie jedźcie do Wilna. Dla takiej starówki warto jechać nawet z drugiego końca świata!


Wilno



 Troki
 

 

Druskienniki


 Dajcie znać czy byliście w którymś z tych miejsc! Podobają się Wam zdjęcia? 
Pozdrawiam Ola! <3



























































30 komentarzy:

  1. Jakie śliczne zdjęcia :D zazdroszczę ci, że mogłaś zobaczyć to na żywo :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  2. A mówią, że to u nas tak źle i w ogóle :) Są zdecydowanie biedniejsze kraje w Europie ;)

    Ultrakobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby ubogo ale i tak jest pięknie :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia wyszły świetnie ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. tam tak zawsze było..albo całkiem biedni albo bogaci do bólu! Pieknie tam jest! fotki super!

    Biovax naturalne oleje - maska
    Moje wykonanie piosenki z wideo

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna fotorelacja. w Wilnie niestety jeszcze nie byłam, jednak jest to punkt na mojej liście miast do odwiedzenia; )

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjecia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, cóż za widoki..niesamowite :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing places! The photographs are so beautiful, love them :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) Moja koleżanka byłą w Wilnie i też właśnie mówiła, że było widać biedę.

    M V R C E L I A zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post
    Ja nigdy tam nie byłam
    Zdjęcia śliczne
    Szkoda tylko, że jesteś na małej ilości zdjęć
    Wyjazd napewno udany :)
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, dzięki Tobie mogłam zobaczyć Wilno ;)

    odwdzięczam się za obserwacje ;) CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy niestety nie byłam na Litwie :/
    Śliczne zdjęcia!

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nigdy nie byłam na Litwie :/
    Śliczne zdjęcia!

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdzie nie byłam :D
    może wspólna obserwacja? :) jeśli masz ochotę to daj znać u mnie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładne zabytkowe miasto, super zdjęcia !

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W Litwie jeszcze nie byłam, ale zdecydowanie warto :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia, podoba mi się klimat :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Imponujące widoki. To prawda, zdjęcia w całości nie oddadzą klimatu miejsca, ale Twoje na prawdę działają na wyobraźnie. Moja babcia pochodzi z Litwy, więc gdy nadarzy się okazja odwiedzę z nią rodzinę, i być może przy okazji zwiedzę Wilno :)
    Dawno mnie tutaj nie było, wybacz! Sesja dała się we znaki...
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Na zdjęciach wszystko wygląda cudownie! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem jak tam pięknie ;) obserwuję bedzie mi miło jak odwiedzisz mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń