poniedziałek, 23 maja 2016

Songs of May

Witam Was ponownie!
Przychodzę z postem o muzycznych ulubieńcach miesiąca. Są tutaj piosenki bardzo popularne, ale też stare i zapomniane. Lubię co jakiś czas wracać do tych starych, mają taki "klimacik". Słucham przeróżnych piosenek, po prostu - to co wpadnie w ucho. Dajcie znać jakie piosenki zauroczyły was w tym miesiącu i oczywiście zapraszam do posłuchania moich typów! :D

1 SIA - California Dreamin 


Wolna piosenka, bardzo emocjonalna, przepiękny wokal. Natrafiłam na nią zupełnie przypadkiem, od razu się zakochałam.

2 Galantis - No Money


Ta piosenka kojarzy mi się z nadchodzącymi wakacjami, z latem, upragnionym odpoczynkiem.

3 USA FOR AFRICA - We Are The World 


Przepiękna piosenka, tekst łapie za serce. Została napisana w celach charytatywnych przez największych piosenkarzy i największe piosenkarki troszkę wcześniejszych lat. Autorzy pieniądze zarobione na owej piosence przeznaczyli dla dzieci z Afryki. Cudowny gest, prawda?

4 Sandra Lyng - Play My Drum


Kolejna wakacyjna piosenka. Usłyszałam ją w radiu, na początku myślałam, że śpiewa ją Selena Gomez. Jak dla mnie mają bardzo podobne głosy!

5 YOG$ ft. Elwood - Kylie Jenner    


Poznałam tą piosenkę na snapie Kylie. Zauroczyła mnie! Super bit, dla niektórych trochę monotonna, ale mi się podoba. Koniecznie dajcie znać, czy wam przypadła do gustu!

6 Rihanna - Work  ft. Drake


Zapewne każdy ją słyszał. Jestem ogromną fanką Riri, każda jej piosenka mi się bardzo podoba. Jednak to właśnie "Work" słuchałam w maju najczęściej. Nie mogę się doczekać aż 5 sierpnia usłyszę ją na żywo!

7 Kuban - Ta Dama  


Piosenkę podsunęła mi moja koleżanka. Jest super!

  8 Dante Thomas - Miss California


Znalazłam ją przypadkiem. Jest stara i zapomniana. Dałam jej drugie życie, bardzo podoba mi się refren.

9 Robin Schulz - Sun Goes Down ft. Jasmine Thompson


Typowo wakacyjna piosenka, idealna na nocne ognisko albo wypad na rowery z przyjaciółmi. 

10 Duke Dumont - Ocean Drive 


Następna wakacyjna piosenka, jest ich dużo bo wiadomo - wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Trzeba przygotować sobie wakacyjną playlistę. Moją na pewno się z wami podzielę!

Mam nadzieję, że jakaś piosenka przypadnie wam do gustu. Dajcie znać jakie są Wasze ulubione piosenki w tym miesiącu! Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)

 

24 komentarze:

  1. cześć z nich tez bardzo lubie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Zapraszam w wolnej chwili :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,9,10 <3
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocean Drive kocham 😍

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że prawie wszystkie piosenki są nie polskie . Ja bardziej lubię te polskie :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię polskie, ale w tyn miesiącu żadna mnie nie zaciekawiła :)

      Usuń
  5. Super post, większość z tych piosenek uwielbiam! *.*
    Moj blog zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Niestety żadnej piosenki nie słyszałam więc chyba czas to nadrobić :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  7. O świetne piosenki ! Większość z nich uwielbiam :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy podobny gust muzyczny c:
    Obserwuje i zapraszam do mnie c: - http://sendaiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne piosenki! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń